Επωληθη
Τώρα με την αγορά της μοτοσυκλέτας δωρεάν συντήρηση έως και το 2021 με συνολικό πραγματικό όφελος 1591 ευρώ!!!


Η Suzuki έχοντας κατακλύσει την αγορά με το V-Strom 650 αποφάσισε να μπει δυνατά και στην κατηγορία των μεγάλων on-off με το νέο V-Strom 1000 να εντυπωσιάζει με την φιλικότητα και την ποιότητα κατασκευής του.Με αφορμή τον ερχομό του νέου V-Strom 1000, η Suzuki μας υπενθύμισε ότι το φτερό-ρύγχος χαρακτηριστικό της κατηγορίας πρωτοεμφανίστηκε στο DR Big 750 του 1988 με την εταιρεία πλέον να το επαναφέρει στο κορυφαίο μοντέλο της.Το σύγχρονο πάνελ οργάνων είναι ευανάγνωστο και πλήρες με ενδείξεις για το ABS, το Tracion control, καύσιμα, ώρα, χιλιόμετρα ή μίλια (εύκολα κάνεις την επιλογή), ενώ ευχάριστη προσθήκη είναι και η θέση της 12Vολτης πρίζας η οποία βρίσκεται σε εύκολη και προσβάσιμη θέση, κάτω από το καντράν. Επίσης τα χειριστήρια είναι εύκολα στο χειρισμό τους όταν χρειαστεί να γίνει κάποια αλλαγή, με την ζελατίνα του φέρινγκ να προσφέρει πολύ καλύτερη προστασία από αυτό που υπόσχεται το μικρό της μέγεθος. Μάλιστα ρυθμίζεται σε ύψος σε τρεις θέσεις, αλλά και εύκολα, εν κινήσει με το ένα χέρι, σε τρεις διαφορετικές κλίσεις.

Η σέλα είναι αυτό που λέμε «σελάρα» την οποία μάλιστα υπάρχει η δυνατότητα παραγγελίας σε τρεις διαφορετικού ύψους διάσταση. Το υποπλαίσιο δείχνει στιβαρό έτοιμο να δεχτεί μεγάλα βάρη, ενώ φέρει και τις υποδοχές για της βαλίτσες του extra εξοπλισμού, με την όμορφη σκάρα να συμπληρώνει το πίσω μέρος η οποία μάλιστα διαθέτει και δύο χρήσιμες χειρολαβές για τον συνεπιβάτη.O κινητήρας μπορεί να ξεκίνησε την καριέρα του σε μοτοσυκλέτες «Superbike» που αποδίδουν κυρίως σε ψηλές στροφές, όμως τώρα για να ταιριάξει στο νέο του ρόλο, έχει μεταφέρει τη δύναμη και τη ροπή σε χαμηλότερες περιοχές στροφών. Η Suzuki ανακοινώνει 102 ίππους στις 8.000 στροφές και ροπή 10,5 χλγρ. μόλις στις 4.000 στροφές.Η κατανάλωση που ανακοινώνει το εργοστάσιο είναι αξιοζήλευτη για κινητήρα 1000cc και απόδοσης 102hp καθώς φτάνει τα 4,78lt ανά 100km. Από το ρεζερβουάρ των 20lt προκύπτει μια αυτονομία άνω των 400km. Η νέα μοτοσικλέτα διαθέτει ένα νέο σύστημα Traction Control που έχει εξελιχτεί από τους μηχανικούς του αγωνιστικού τμήματος της Suzuki που είναι υπεύθυνοι για τη μοτοσικλέτα MotoGP. Σύμφωνα με τη Suzuki είναι το πιο εξελιγμένο σύστημα που έχει τοποθετηθεί σε adventure μοτοσικλέτα, οποιασδήποτε μάρκας. Το σύστημα αυτό αναλύει πληροφορίες από πέντε αισθητήρες στη μοτοσικλέτα, βοηθώντας στην παροχή της ιδανικής πρόσφυσης με ακρίβεια. Διαθέτει επίσης πολλαπλή δυνατότητα ρύθμισης.Με τιμή στα 13295 ευρώ θεωρείτε αλλά και είναι η ποιο προσιτή πρόταση της αγοράς και μάλιστα με διαφορά αναφορικά με τον standard εξοπλισμό που προσφέρει,μη χάσετε την ευκαιρία να επωφεληθείτε της έκπτωσης που παρέχουμε για τη χειμερινή περίοδο έως και το τέλος του έτους!!Προσοχή:Η τιμή προσφοράς ισχύει για περιορισμένο αριθμό τεμαχίων!!
  • ABS
  • TCS-TractionControl
  • Top Box
  • Ανταλλαγή δεκτή
  • Βιβλίο Service
  • Διακανονισμός δεκτός
  • Κάγκελα προστασίας
  • Καινούργιο
  • Καταλύτης
  • Κεντρικό σταντ
  • Μίζα
  • Μπαγκαζιέρα
  • Πλαϊνό σταντ
  • Συναγερμός
  • Τετράχρονο
  • Χούφτες
  • Ψηφιακός πίνακας οργάνων
Στοιχεία μηχανής
Κυβικά: 1000 cc
Ιπποδύναμη: 105 bhp
Καύσιμο: Βενζίνη
Κιβώτιο: Αυτόματο
Πληροφορίες:
Έξωτ. χρώμα: Χρυσαφί Μεταλλικό
Χρονολογία: 11/2016
Κατηγορία: Sport Touring
Χρονολογία: 11/2016
Κυβικά: 1000 cc
Ιπποδύναμη: 105 bhp
Καύσιμο: Βενζίνη
Κιβώτιο: Αυτόματο
Έξωτ. χρώμα: Χρυσαφί

scroll up