7.190 €

Ένα όνομα με πολύ ιστορία φορτωμένη στις πλάτες του έρχεται σαν έναν παλιό καλό φίλο που έχουμε πολλά χρόνια να δούμε. Το νέο NX 500 αποτίει φόρο τιμής στο αφθαρτο Dominator το οποίο παράγονταν για 12 ολόκληρα χρόνια (1988-2000) επαναφέροντας το λογότυπο NX μετά από 24 χρόνια, φυσικά τα χρόνια πέρασαν η εξέλιξη της μοτοσυκλέτας κυριολεκτικά ξέφυγε με αποτέλεσμα η Honda να παρουσιάσει μια μοτοσυκλέτα του σήμερα δανειζόμενη πολλών στοιχείων που βλέπουμε σε πολύ πιο ακριβές μοτοσυκλέτες παντρεύοντας έτσι την τεχνολογία με την παράδοση. Στυλιστικά η νέα NX ακολουθεί την γνώριμη πεπατημένη του CB 500 που αντικαθιστά με πιο αεροδυναμικό και συνάμα πιο μοντέρνο σχεδιασμό, με κυρίαρχο το νέο LED εμπρόσθιο φωτιστικό σώμα που πραγματικά μαγνητίζει τα βλέμματα, ο νέος TFT πίνακας οργάνων είναι όλα τα λεφτά ο οποίος σε φιλοσοφία δείχνει να είναι ο ίδιος που συναντάμε στο νέο Transalp 750 αλλά και στο NT- CRF 1100 ο οποίος θα ενσωματώνει την τεχνολογία Road Sync που επιτρέπει την διασύνδεση του κινητού με την οθόνη, ο κινητήρας είναι ο γνωστός άφθαρτος δικύλινδρος αλεξίσφαιρος που συναντούμε όλα αυτά τα χρόνια και στον προκάτοχο του CB 500 με ιδιαίτερη προσοχή στις χαμηλές στροφές και στο πιο άνετο στροφάρισμα για λόγους δύναμης σε όλες τις στροφές. Το νέο ανεστραμμένο πιρούνι των 41 mm εμπρός τεχνολογίας SFF-BP και το μονό πίσω αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης σίγουρα θα παίξουν πολύ σοβαρό ρόλο στο να επιτευχθεί η επιπλέον στιβαρότητα από το CB 500 X. Τα φρένα είναι της Nissin φυσικά με ABS ενώ την διαχείρηση τυχόν ολίθησης του οπίσθιου τροχού αναλαμβάνει το εξελιγμένο HSTC, μία ακόμη πρωτοπορία για την κατηγορία είναι και η προσθήκη της τεχνολογίας ESS (Emergency Stop Signal) που προειδοποιεί τους υπόλοιπους οδηγούς σε ενδεχόμενο απότομο φρενάρισμα. Από εργονομικής άποψης είναι ίσως το κορυφαίο της κατηγορίας αφού το ύψος της σέλας δεν ξεπερνάει τα 83 cm, το βάρος πλέον είναι στα 196 κιλά 3 δηλαδή λιγότερα έναντι του CB 500 X και τέλος το τιμόνι είναι πιο φαρδύ, πράγμα που θα βολέψει πολύ περισσότερο κόσμο. Με τιμή γνωριμίας τα 7990 ευρώ είναι ακριβώς η ίδια τιμή με αυτή του προκατόχου του και θα ισχύει μέχρι την εξάντληση του στοκ των CB 500X.Διαθέσιμοι χρωματισμοί θα είναι σε κόκκινο ( grand prix red) σε μαύρο ( mat gunpowder black metallic και τέλος σε λευκό ( pearl horizon white)

* Χρηματοδότηση από 0% προκαταβολή με εξόφληση έως και 84 μήνες και δυνατότητα τηλεφωνικής αίτησης με άμεση έγκριση με τους καλύτερους όρους της αγοράς με δυνατότητα πληρωμής μέσω χρηματοδότησης και αποστολής όλων των εγγράφων οπουδήποτε εντός Ελλάδος, με δυνατότητα έγκρισης αυθημερόν

✔ Δυνατότητα εξόφλησης και με άτοκες δόσεις

✔ Αποστολή πανελλαδικά είτε με μεταφορική που σας
συστήνουμε η με δική σας

✔ Ανταλλαγή με τη μοτοσυκλέτα σας στη καλύτερη τιμή της αγοράς

Δικαιολογητικά χρηματοδότησης για ιδιωτικούς και δημόσιους υπαλλήλους.

- Ταυτότητα
- Τελευταίο εκκαθαριστικό
- Τελευταία μηνιαία απόδειξη μισθοδοσίας

Δικαιολογητικά χρηματοδότησης για ελεύθερους επαγγελματίες.

- Ταυτότητα,
- Δυο Τελευταία εκκαθαριστικά

* Στη τιμή δεν συμπεριλαμβάνονται έξοδα μεταβίβασης και μεταφορικά

( Αναλαμβάνουμε τη πώληση της μεταχειρισμένης σας μοτοσυκλέτας η την αγοράζουμε στην καλύτερη τιμή της αγοράς πληρώνοντας σας τοις μετρητοίς και αυθημερόν)

(Ωράριο λειτουργίας: Δευτέρα με Παρασκευή:08:00 έως 19:00 Σάββατο:09:00 έως 13:00)

  • ABS
  • Injection
  • TCS-TractionControl
  • Ανταλλαγή δεκτή
  • Ελληνικής Αντιπροσωπείας
  • Χυτές ζάντες
  • Ηλεκτρική μίζα
  • Καινούργιο
  • Πληρωμή με πιστωτική Visa/Mastercard
  • Πλαϊνό σταντ
  • Τετράχρονο
  • Φώτα led
  • Ψηφιακός πίνακας οργάνων
Στοιχεία μηχανής
Κυβικά: 500 cc
Ιπποδύναμη: 47 bhp
Καύσιμο: Βενζίνη
Κιβώτιο: Χειροκίνητο
Πληροφορίες:
Έξωτ. χρώμα: Μαύρο
Χρονολογία: 02/2025
Κατηγορία: On/Off
Χρονολογία: 02/2025
Κυβικά: 500 cc
Ιπποδύναμη: 47 bhp
Καύσιμο: Βενζίνη
Κιβώτιο: Χειροκίνητο
Έξωτ. χρώμα: Μαύρο

Υπολογισμός Δόσεων

Αριθμός δόσεων:
Προκαταβολή:
Μηνιαία δόση:
scroll up